Tagged: seventy seven nail lacquer

Press samples ahead

 

Happy Monday, friends! This weekend was a hot mess but oh so much fun. I had a few drinks at the house for my birthday before Mark had to work, and they were so good! This is the recipe in case you’d like to check it out! Once we got there, one of his friends stopped in to say hello and decided that we should go to the bar/restaurant on the other side of the street for my obligatory birthday fishbowl which, by the way, WAS AN ADIOS MOTHERF**KER. Y’all. Mistakes. Were. Made. I mean. I don’t think I drank too much, I know my limit AND it was super spread out, but come 8am, I was a mess and wound up getting super sick. We’re fairly confident that it was either a bug or food poisoning and my happy ass curled up in the bathtub for an hour and now my ribs hurt from getting sick. Neato. At least it waited until 8 hours into being 26, haha.

Now that I’m feeling a bit better, I wanted to share these 5 gorgeous polishes from Seventy Seven Nail Lacquer that are up for sale now!
(more…)

Press samples ahead! 

 

It’s almost Friday, y’all. We made it. Mostly. I’m sitting here, waiting for my pizza to cool and listening to the nerds click and type their way through video games and relaxing. Probably going to be a tub journey night. Yup. Mark’s parents just left to go back home but stopped by to hang out for a little. Was super nice, they’re an absolute pleasure to be around! I don’t have anything super interesting to share up here, so let’s get into the polish, yeah?

Connie from Seventy Seven Nail Lacquer is back with the awesome Life’s a Beach trio that is absolutely perfect for summer, and she even opened up the preorder a bit early for y’all!
(more…)

Press samples ahead!

I’m actually awake before 4pm. This. This doesn’t happen often. And what’s more? I’ve even showered already AND I’m blogging. I feel like a whole new person!

…Okay, maybe that’s stretching it. But, today is my day off, and I figured why not get a blog post up before we leave this evening? Connie over at Seventy Seven Nail Lacquer created 5 gorgeous small batch beauties for the month, and I was lucky enough to swatch them.

Now, when I say small batch, I mean small batch. Once these are gone, they’re gone for good and that’s sad because I’m pretty sure there’s a few here that every nail lacquer-loving human should have. Trufax. Anywho. LEHGGO.

(more…)

Press samples ahead! 

Hey y’all! Happy Friday! I know I’ve been quiet all week, and I’m sorry for that. I had my first migraine since the piercing (on the opposite side, ugh) and my internal clock is all sorts of off. I had a few days off in a row, but did I sleep properly for it? NAW. Nope, I binge-watched 13 Reasons Why, and me and my feelings are still recovering. I did, however, get to swatch some gorgeous shifty nail polish and even try a little art with them, so I’ve got that going for me.

Connie from Seventy Seven Nail Lacquer has launched a shifty new collection and y’all aren’t going to want to miss it. The indie world is currently obsessing over duochromes and multichromes, and I love seeing makers add their own personal flair to their contributions – what our beloved 77NL maker has created adds something special to the craze.

(more…)

Press samples ahead!

Hey y’all! I hope you’ve had a lovely week so far! I uh… my days are still completely off. So, Monday, I worked until 11pm. I clocked back in yesterday at 5am (by choice, I did the trade) and then out again at 1pm. I tried to nap, and it just didn’t happen. I don’t know. I’m a total sun’s up, I’m up kinda gal, and we have blackout curtains but they didn’t help one bit. I managed to pass out on the sofa later in the evening while watching The Rite AND THEN had to get back up to be at the dentist by 7:30. Like. Why, Jenalyn? Why do you do this shit? </whine> I mean. It was worth it. I had today off, and had the time to sleep a little more AND! I’m getting my daith pierced tomorrow. You guys, I’m so excited. I’ve gone through too much excedrine with no real relief, so I’m hoping this will take some pressure off and allow my head a break from the migraines and headaches. HNNNNNG. Ah, now I’m rambling. Let’s get to the polish, yeah?

The Polish Pickup goes live this Friday at 11am EST, and for my last post on it, I’ve got a gorgeous shimmer from Seventy Seven Nail Lacquer to share!
(more…)

Press samples ahead

YOU GUYS. It’s already Wednesday, holy balls. And do y’all think I’m even remotely close to being caught up for the week? HELL NAW. And what am I doing instead? Procrastinating and running around on my dang Demon Hunter in World of Warcraft. (To be fair, the double jump and glide makes playing a DH WAY too fun.) Yes, Jenalyn. This is how you quickly work through 35 polishes in one week. You do you, potato.

(more…)

Press samples ahead!

You guuuuuuuys! 1. I’m finally cold enough that I want to wear something on my feet. Feet covers. This doesn’t happen. Ever. 2. Today was payday and most of it is already gone because of groceries. Ugh. Gonna try meal prep for the boyfriend and I. We’ll see how it goes, huh?

Anywho. Tonight I’ve got 7 SUPER gorgeous small batch polishes from Seventy Seven Nail Lacquer to share with y’all. Now, when I say small batch, I mean super small. Connie said that there’s about 12 bottles of each, so make sure y’all set your alarms for 12p EST! This is going to be photo heavy, so let’s get right in!

(more…)

 

Ohay! I hope y’all are having a fantastic week so far! I’ve been off the last two days, but I feel like I’ve been running nonstop between laundry (we still don’t have our own set here at the house, ugh) and doctor appointments. I’m seriously dreading going back to work tomorrow. I’m ready to curl up in my bed cave and pretend it isn’t happening. Ya feel?

(more…)