September 2017 Polish Pickup | Night Owl Lacquer

Press sample ahead! 

I damn near about greeted y’all with “HAPPY FRIDAY” but, as I have since been informed, it is not Friday. I’ve been duped. I feel betrayed by my own brain. Like. What even is?

So, how has your pseudo Friday gone so far? I’ve been watching Alien: Covenant (which is really just more “DAVID, NO”) and playing with some nail art. Boyfriend’s momma and stepdad are in town for a visit and they’re stopping by soon. I’m excited to see them! Apparently they came by the LAN center last night and I didn’t see them?! I. Am. Oblivious. I have the next three days off, so hopefully we can maybe grab food and drinks. I could do with a night in public featuring real clothes. Maybe. I’ll probably change my mind on that.

While I’ve got your attention, or kinda, I want to share my final swatch from the September Polish Pickup that opens up tomorrow! Lindsay from Night Owl Lacquer  is completely knocking it out of the park with green shades this year, truly. The theme, as you may or may not know, is Fall Foliage & Fun and I am totally loving all of it. Lindsay’s polish definitely has me Pining For Fall.

…that was terrible. We’re going to pretend it didn’t happen.

But really, we can’t. Because the polish is legit named that. So. Deal, my dudes. Hopefully I can make up for it with this gorgeous polish, though! Lindsay took inspiration from this photo, and oh my goodness, it makes me think of going up to rental houses in Ellijay, Georgia. So pretty!

 

I’m so ready for fall. I know I’ve said it a million times, but I really really am. It’s the time of year where I feel okay mentally (calming and pretty leaves, ya dig?) and it’s cooler and it’s just everything I love. I can’t wait to take a ton of photos this year, especially now that I’m in a house in an area that has changing leaves. SO EXCITED.

Pining for Fall; “an olive green with bright golden shimmer and packed full of several different shades of shifting UCC flakies.” The flakies with this are just so damn gorgeous. They look amazing with the semi-sheer base. With my VNL, I could have done with three coats, but I did just two for my photos. It’s squishy and soft and goes on so smoothly. There’s also no texture issues with the flakies. I’ve definitely worn it at least three times since swatching it. It is honestly the perfect transition color for this weird summer-into-autumn limbo thing.

 

 

AND LOOK, I ARTED! It didn’t come out like I’d planned, but I still kinda like it.

 

Gorgeous, yeah? It’d be lovely by itself, but those flakies seriously take it to the next level, I think. Do you think you’ll be grabbing it with all of the other autumn goodness that’ll be available?

It’ll go up for preorder through the Polish Pickup starting tomorrow, September 1st at 11am EST. It’ll be $10 and shipping is a flat $3 for US and Canada, regardless of how many you order.

For more photos and links on what’s releasing for preorder tomorrow, you’re going to want to check out the Polish Pickup Pack on FB.

Don’t forget to check out the Night Owls Just Wanna Get Lacquered Up facebook group and Night Owl Lacquer’s instagram as well!

Thanks for stopping by, loves!

 

 


8 Comments

  1. Leslie Straub September 1, 2017 4:22 am  Reply

    That is one of the most beautiful ugly greens I’ve ever seen. I also get hopes of going out, but when the time rolls around, I just want to burrow under my comforter.

  2. Tracey September 1, 2017 7:45 am  Reply

    Stunning olive green, a shade that would actually suit me lol x

  3. Ehmkay Nails September 1, 2017 1:03 pm  Reply

    I’m confused because today IS Friday? Lol. Love olive green. It’s one of my faves

  4. Courtney September 1, 2017 6:15 pm  Reply

    Ooooh green! I have a great need for this shade. Autumn is so bad for my wallet.

  5. My Nail Polish Obsession September 4, 2017 5:12 am  Reply

    What a gorgeous color! Love the inspiration picture.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *