Press sample ahead! 

Hey babes! I’m sorry I’ve been pretty MIA here and on Instagram. I’ve had a headache/migraine mutation thing that is going on day 7 now, and everything is a struggle, even sleep (though, my insomnia isn’t a shocker, not for anyone, but it’s not helping now). I’ve managed to find dark themes through Chrome for most websites, but unfortunately, I can’t install any of it on my work laptop. Luckily, we have so many dispatchers that it’s been relatively easy to find folks to help take over my shifts, and my boss is super understanding. Ah, but you’re not here to listen to me drone on about my head hurting, are you? Nope. You’re here for the polish. Meeeeee tooooo. So, let’s get to it!


When I swatched Sweet & Sour Lacquer‘s March POTM, Darlene also asked me to pick another core polish from the shop to swatch and review, so that’s what I’m going to share!

I chose Why So Salty? from the NSFW collection, because y’all know how much I love anything and everything grey. I mean. When I went to look, it was straight up begging me to pick it. Seriously. Y’all should have heard the pitiful cries.

Why So Salty? is described as a gunmetal grey holo creme, and it’s damn near opaque in one coat. I used two because that’s my norm, but the formula was so smooth and buttery, my goodness. And I love that it’s not straight holo – the color is perfect with the slightest metallic hint to it.

 

I mean, dang. Isn’t it pretty? I need to figure out some art to pair with this, because it’s just so damn gorgeous.

I’m so happy that this is still available because I’m totally in the mindset that everyone needs a bajillion grey lacquers in their collection. They’re just too good to pass up, seriously.

What do you guys think? Is this a must-have for you? Or is there anything else from the NSFW collection that you have your eye on? I plan to snag the rest of the collection at some point myself. Vampy colors? SHIT YEAH DUDES.

Okay, I’m going to go back to hide in my bedcave away from sound and light. Thanks for reading, loves! <3

***The nail polish mentioned in this post was sent to me in exchange for an honest review and photos, which can both be found above!***

7 Replies to “Sweet & Sour Lacquer | Why So Salty?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *